UssGroup| منشور اخلاقی

منشور اخلاقی اروم پشتیبان سیستم

منشور اخلاقی
خانه/منشور اخلاقی
منشور اخلاقی اروم پشتیبان سیستم

۱۳ اصل اخلاقی شرکت اروم پشتیبان سیستم:


اصل ۱: اخلاق تجاری
  • توجه و پایبندی راسخ به درستی، راستی و احترام
  • پایبندی به اصول تجارت بر مبنای احترام و مسئولیت پذیری. 
  • هم سویی با قوانین حاکم برکشور، حفظ و ایجاد استانداردهای اخلاقی در تجارت.
  • دوری از سیاست های جانب دارانه و افراطی.
  • پیروی از رقابت آزاد، منصفانه و بر طبق قوانین تجاری و اخلاقی تعریف شده در بازارهای بین المللی و منطقه ای . 
  • توجه به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت حتی در جهت تعالی شرکت های رقیب .

اصل 2: تعهد کارکنان در قبال شرکت
  • در مقام خدمت، اولویت خُلق و خوی نیکو و گشـاده رویی، در نهـایت ادب، تواضع و دقت، در جهت انجام وظایف محــوله احترام به قوانین و ضوابط سازمانی و رعایت آن
  • رعـایـت آراســــتگی ظاهـر و بــاطن 
  • پایبندی به صداقت و درستی،انصاف، فرهنگ کار گروهی، خودباوری، آموزش پذیری،
  • تعهد و پایبندی بر تعلقات سازمانی واحترام به همکاران در جهت ایجاد محیطی سالم
  • حفظ اسرار و عدم ارائه اطلاعات محرمانه سازمان به دیگران . 
  • داشتن وجدان کاری و بکارگیری تمام سعی و توان خود برای انجام وظائف محوله.

اصل 3: پاسخگوئی به مشتریان
  • تأکید بسیار بر جلب رضایت مشتری و انجام خواسته های بحق آنان 
  • پاسخگوئی صادقانه، وقت شناسی،تعهد و دقت در ارایه خدمات مطلوب وصریح و توأم با احترام به مشتری 
  • امانت داری، صداقت، تواضع و مسیولیت پذیری در قبال مشتری .
  • فراهم آوردن امکانات آرامش خاطر مشتری، انجام به موقع امور و جلو گیری از اتلاف وقت آنان

اصل 4: رفتار غیر تبعیض آمیز
  • تأکید بر معیار اصلی پیشرفت حرفه ای کارمندان، قابلیت و توانمندی، دانش و تجربه آنان در انجام وظایف، احساس مسئولیت و میزان وابستگی و علاقمندی  

اصل 5: حفاظت از اطلاعات و دارایی های شرکت
  • حفاظت از تمام اطلاعات موجود در شرکت به غیر از موارد غیر قانونی و مواردی که در با اصول اخلاقی و تجاری در تضاد است  
  • حفاظت از تمامی دارایی های شرکت که در اختیار آنان قرار داده شده اعم از مادی و غیر مادی مانند متد های مارکتینگ ، اطلاعات مشتریان و برنامه های مطالعاتی و توسعه شرکت و … .  
  • پیگیری قانونی در صورت هرگونه تخلف یا اقدامات غیرقانونی  

اصل 6: معاملات
  • تابعیت تمامی معاملات شرکت و شرکت های وابسته از قوانین حاکم کشور و قوانین تجاری و اخلاقی شرکت.  
  • عدم تأسیس شرکت توسط کارکنان بدون اطلاع مدیران ارشد به دلیل در اختیار بودن کلیه اطلاعات 

اصل 7: رشوه گیری و قبول هدایا و سایر مزایا
  • عدم ورود شرکت به حوزه رشوه خواری و رشوه دهی به هر شکل و صورتی  
  • عدم موافقت کارمندان و نمایندگان با پرداخت های پورسانت های غیر متعارف 

اصل 8: خط مشی اخلاقی مدیران در قبال کارکنان
  • تأکید بر آموزش و ارتقاء سطح دانش و توانمندی های همکاران، فرصت ارتقاء شغلی، تأمین رفاه، برخورداری از حقوق عادلانه و مکفی، نظام عادلانه پاداش، سعی در آسان بودن ارتباطات سازمانی، شایسته سالاری  
  • ارائه مشاوره و راه حل های متفاوت جهت ارتقاء سطح عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان . 
  • پیگیری انطباق رفتار کارکنان با این منشور 

اصل 9: کمک های فرهنگی و نیکوکارانه
  • تأکید شرکت در جهت کمک به مؤسسات آموزشی و فرهنگی و یا کمک های نیکوکارانه به مؤسسات خیریه بصورت شفاف را جزء تعهدات اجتماعی 

اصل 10: خط مشی اخلاقی در قبال رقبا
  • تأکید بر احترام به رقبا، رویکرد منصفانه، پرهیز از تخریب و تبلیغات سوء، پرهیز از برقراری روابط مالی با اشخاص ذی نفوذ در شرکت های رقیب و حفظ حریم و راز داری رقبا 
اصل 11: تضاد بالقوه بین منافع خصوصی کارمندان و منافع شرکت
  • جلوگیری از عدم تضاد ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی کارمندان به دیگران 
  • اطلاع کامل مدیران از اقداماتی که ریسک شهرت یا تضاد منافع بالقوه ای وجود دارد 

اصل 12: الزامات و انتظارات
  • تأکید بر پایبندی کارکنان به اصول رفتاری و اخلاقی 

اصل 13: ضمانت اجرا
  • ترادف عدم پایبندی به موارد مطرح شده با پیگرد و مجازات قانونی 
  • اجرای تنبیهات انضباطی توسط کمیته انضباطی در خصوص عدم رفتار مناسب ممکن است منجر به تذکر، توبیخ، جریمه و قطع رابطه همکاری