نرم افزار انبار و حسابداری انبار پشتیبان سیستم

نرم افزار ویندوزی
نرم افزار تحت وب

نرم افزار انبار و حسابداری انبار

نرم افزار انبار و حسابداری انبار

عملیات نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار شامل ویژگی های مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمت‌گذاری و حسابداری مواد و کالا، مدیریت درخواست‌ها و سفارش‌گذاری، انبارگردانی و غیره است. به دلیل پیچیدگی، تنوع، اهمیت و حجم بالای فرآیندهای انبارداری و همچنین اهمیت بالای موجودی کالا، این ویژگی ها (نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار) نیازهای اساسی بسیاری از شرکت‌های تولیدی و تجاری است.

چرا نرم افزار انبار و حسابداری انبار اروم پشتیبان سیستم

نرم افزار انبار و حسابداری انبار پشتیبان سیستم دارای امکاناتی ویژه مانند پشتیبانی از عملیات شعب غیرمستقل (چند شعبه‌ای) در عملیات انبار و قابلیت کدگذاری اتوماتیک کالا برخوردار میباشد که جزئی از امکانات نرم افزار مدیریت انبار است.

امنیت اطلاعات کاربر

کمک به بهینه سازی در هزینه

گزارش کامل

افزایش کارکرد

اطلاعات بیشتر

ویژگی های نرم افزار

آماده سازی اطلاعات موجودی مورد نیاز برای مدیران

پشتیبانی از عملیات شعب غیرمستقل (چند شعبه‌ای) در عملیات انبار

قابلیت کدگذاری اتوماتیک کالا

پشتیبانی از تسهیلات فراخوانی و ثبت سریع اسناد پرکاربرد انبار

یکپارچگی فرایندی با حوزه‌های مالی، فروش، مدیریت تولید، تدارکات و لجستیک، MESC، موبایل سرویس و بارکد و پذیرش و توزین

پشتیبانی از کالای مشابه و جایگزین

مدیریت ورود و خروج کالا بر اساس مجوزهای صادر شده توسط سایر واحدهای سازمان

ارائه سرویس‌های محاسبه و بروزرسانی موجودی تعدادی و مبلغی کالا در انبار

ثبت، نگهداری و ارائه وقایع مالی مربوطه به ورود و خروج مواد و کالا از انبار

امکانات نرم افزار

امکان ثبت قیمت اسناد ورودی انبار

امکان ایجاد اسناد انبار، منطبق با رویه‌های موجود در هر صنعت و خاص نیاز کاربران

امکان استفاده از بارکد و ترمینال دستی (Hand Held) در انجام عملیات جاری انبار

امکان ارائه گزارش‌های متنوع مرور، کاردکس، کنترل و آنالیز اطلاعات از موجودی تعدادی و مبلغی و اسناد انبار

امکان ارائه گزارشات کنترلی مغایرت حسابداری با انبار، سفارش‌گذاری و کالاهای راکد

امکان رزرو کالا بصورت دستی و اتوماتیک

امکان تنظیم الگو شرح اسناد حسابداری به تفکیک اسناد انبار و شعبه برای صدور سند حسابداری

امکان ایمپورت اسناد، درخواست کالا از انبار، مجوزهای ورود و خروج و اطلاعات پایه از اکسل

امکان پشتیبانی از انواع بارکد و ثبت اسناد با بارکد

امکان تعریف اجزا کالا و ثبت ورود و خروج کالا با اجزا کالا

امکان قیمت‌گذاری اسناد ورودی بصورت کلی در بازه‌های زمانی مورد نظر

امکان تعریف حساب‌های اسناد حسابداری انبار بصورت ساده و پارامتریک

امکان ثبت عامل کنترل موجودی تا چهار سطح

امکان ارائه گزارش خرید و فروش فصلی

امکان ارائه گزارش کاردکس تعدادی با واحد سنجش اصلی، فرعی و دوم به صورت چند ساله

امکان ثبت کرایه حمل برای اسناد انتقال بین انبار

امکان تعیین زمان(زمان بندی) انجام عملیات قیمت گذاری کاردکس

امکان اتصال به کارتخوان