درباره ما

درباره ما

هر آنچه که درباره ما میخواهید بدانید

درباره ما

شرکت اروم پشتیبان سیستم فعالیت خود را با موضوع طراحی و تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری آغاز نموده است. این شرکت توانسته با همکاری گروهی از مدیران مالی استان و همچنین با بهره گیری از پرسنل متخصص اقدام به تولید نرم افزارهای یکپارچه مالی تحت عنوان پشتیبان سیستم نماید. طراحی نرم افزار طبق نیازهای بازار کار و مشتریان، کارائی بالا، سهولت در استفاده، ظاهر زیبا و کاربر پسند، ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با مشتری از جمله عوامل تاثیر گذار در موفقیت این مجموعه بوده است.

پیشنهاد میکنیم :

صفحه راهکارهای اروم پشتیبان سیستم را بررسی نمایید.

aboutus

مزایای اروم پشتیبان سیستم

پشتیبان سیتم، همواره کوشیده تا با استفاده از مهندسین خبره انفورماتیک و کارشناسان مجرب امور مالی، بهترین و کامل‌ترین نرم افزارهای مالی و اداری را تولید کند تا بتواند تمامی نیازهای یک سازمان را پوشش داده و از دوباره کاری‌های گوناگون بکاهد.

خدمات ما

تمرکز اصلی ما در شرکت اروم پشتیبان سیستم همواره بر به دست آوردن و حفظ رضایتمندی مشتریان بوده و در این راستا، سعی در ارائه بهترین و سریع ترین پاسخ های ممکن به درخواست های مشتریان عزیز داشته است.

نرم افزار های تحت ویندوز

تیم برنامه نویسی پشتیبان سیستم بهترین خدمات را در این زمینه می توانند به شما عزیزان ارائه دهد

نرم افزار های تحت وب

طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی، تجاری،آموزشی، شخصی و… طراحی کاملا اختصاصی

سفارش نرم افزار موبایل

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید در زمینه های تجاری فروشگاهی آموزشگاهی معرفی و با طراحی متریال دیزاین متصل به وبسایت

آنالیز ؛ تحلیل و تولید نرم افزار

مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به کارگیری روش‌های فنی و علمی

اصل ۱ : اخلاق تجاری

توجه و پایبندی راسخ به درستی، راستی و احترام

پایبندی به اصول تجارت بر مبنای احترام و مسئولیت پذیری.

هم سویی با قوانین حاکم برکشور، حفظ و ایجاد استانداردهای اخلاقی در تجارت.

دوری از سیاست های جانب دارانه و افراطی.

پیروی از رقابت آزاد، منصفانه و بر طبق قوانین تجاری و اخلاقی تعریف شده در بازارهای بین المللی و منطقه ای .

توجه به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت حتی در جهت تعالی شرکت های رقیب .

اصل 2 : تعهد کارکنان در قبال شرکت

در مقام خدمت، اولویت خُلق و خوی نیکو و گشـاده رویی، در نهـایت ادب، تواضع و دقت، در جهت انجام وظایف محــوله احترام به قوانین و ضوابط سازمانی و رعایت آن

رعـایـت آراســــتگی ظاهـر و بــاطن

پایبندی به صداقت و درستی،انصاف، فرهنگ کار گروهی، خودباوری، آموزش پذیری،

تعهد و پایبندی بر تعلقات سازمانی واحترام به همکاران در جهت ایجاد محیطی سالم

حفظ اسرار و عدم ارائه اطلاعات محرمانه سازمان به دیگران .

داشتن وجدان کاری و بکارگیری تمام سعی و توان خود برای انجام وظائف محوله.

اصل 3 : پاسخگوئی به مشتریان

تأکید بسیار بر جلب رضایت مشتری و انجام خواسته های بحق آنان

پاسخگوئی صادقانه، وقت شناسی،تعهد و دقت در ارایه خدمات مطلوب وصریح و توأم با احترام به مشتری

امانت داری، صداقت، تواضع و مسیولیت پذیری در قبال مشتری .

فراهم آوردن امکانات آرامش خاطر مشتری، انجام به موقع امور و جلو گیری از اتلاف وقت آنان

اصل 4: رفتار غیر تبعیض آمیز

تأکید بر معیار اصلی پیشرفت حرفه ای کارمندان، قابلیت و توانمندی، دانش و تجربه آنان در انجام وظایف، احساس مسئولیت و میزان وابستگی و علاقمندی

اصل 5 : حفاظت از اطلاعات و دارایی های شرکت

حفاظت از تمام اطلاعات موجود در شرکت به غیر از موارد غیر قانونی و مواردی که در با اصول اخلاقی و تجاری در تضاد است

حفاظت از تمامی دارایی های شرکت که در اختیار آنان قرار داده شده اعم از مادی و غیر مادی مانند متد های مارکتینگ ، اطلاعات مشتریان و برنامه های مطالعاتی و توسعه شرکت و … .

پیگیری قانونی در صورت هرگونه تخلف یا اقدامات غیرقانونی

اصل 6 : معاملات

تابعیت تمامی معاملات شرکت و شرکت های وابسته از قوانین حاکم کشور و قوانین تجاری و اخلاقی شرکت.

عدم تأسیس شرکت توسط کارکنان بدون اطلاع مدیران ارشد به دلیل در اختیار بودن کلیه اطلاعات

اصل 7 : رشوه گیری و قبول هدایا و سایر مزایا

عدم ورود شرکت به حوزه رشوه خواری و رشوه دهی به هر شکل و صورتی

عدم موافقت کارمندان و نمایندگان با پرداخت های پورسانت های غیر متعارف

اصل 8 : خط مشی اخلاقی مدیران در قبال کارکنان

تأکید بر آموزش و ارتقاء سطح دانش و توانمندی های همکاران، فرصت ارتقاء شغلی، تأمین رفاه، برخورداری از حقوق عادلانه و مکفی، نظام عادلانه پاداش، سعی در آسان بودن ارتباطات سازمانی، شایسته سالاری

ارائه مشاوره و راه حل های متفاوت جهت ارتقاء سطح عملکرد کارکنان و ارائه خدمات به مشتریان .

پیگیری انطباق رفتار کارکنان با این منشور

اصل 9 : کمک های فرهنگی و نیکوکارانه

تأکید شرکت در جهت کمک به مؤسسات آموزشی و فرهنگی و یا کمک های نیکوکارانه به مؤسسات خیریه بصورت شفاف را جزء تعهدات اجتماعی

اصل 10 : خط مشی اخلاقی در قبال رقبا

تأکید بر احترام به رقبا، رویکرد منصفانه، پرهیز از تخریب و تبلیغات سوء، پرهیز از برقراری روابط مالی با اشخاص ذی نفوذ در شرکت های رقیب و حفظ حریم و راز داری رقبا

اصل 11 : تضاد بالقوه بین منافع خصوصی کارمندان و منافع شرکت

جلوگیری از عدم تضاد ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی کارمندان به دیگران

اطلاع کامل مدیران از اقداماتی که ریسک شهرت یا تضاد منافع بالقوه ای وجود دارد

اصل : الزامات و انتظارات

تأکید بر پایبندی کارکنان به اصول رفتاری و اخلاقی

اصل 13 : ضمانت اجرا

ترادف عدم پایبندی به موارد مطرح شده با پیگرد و مجازات قانونی

اجرای تنبیهات انضباطی توسط کمیته انضباطی در خصوص عدم رفتار مناسب ممکن است منجر به تذکر، توبیخ، جریمه و قطع رابطه همکاری