مجلات

بهترین گوشی های سال 2021

09:07 1400/05/04

بهترین گوشی هایی که همین الان به آن نیاز داری !

این روز ها رقابت بین گوشی های همراه بسیار داغ شده است کمپانی های بزرگی مانند اپل و سامسونگ وارد رقابت سختی با یکدیگر شده اند و سعی میکنند بهتر از یکدیگر باشند جدیدا گوشی های جدید این دو کمپانی iphone 12 و galaxy s21 با امکانات بسیار بالا مانند دوربین های باکیفت بالا پردازنده های بسیار قدرتمند و همچنین تکنولوژی 5جی عرضه شده اند ولی در این میان رقیب های دیگری مانند  Google's Pixel و Motorola وجود دارند که گوشی های قدرتمندی روانه بازار کرده اند.

 

Apple iphone 12 max pro  

گوشی iphone 12 pro max

گوشی اپل iphone12 pro max یکی از بهترین گوشی های شرکت اپل میباشد که نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرده است این گوشی از پردازنده قدرتمند A14 Bionic processor استفاده میکند و همچنین از دوربین حرفه ای بسیار با کیفیت استفاده میکند .

 


 

SamsungGalaxy s21

دلایل زیادی برای عالی بودن این گوشی وجود دارد که یکی از آن ها پایین بودن قیمت آن نسبت به گوشی های اپل میباشد این گوشی از پردازنده قدرتمند Snapdragon 888  برخوردار است این گوشی جایی برای اتصال مموری micro sd ندارد و از شبکه 5g نیز برخوردار میباشد در کل این گوشی نسبت به پولی که خرج خواهید کرد ارزشش را دارد.

 


 

GooglePixel 4A 5G

 گوشی google pixel 4a 5g یکی از بهترین انتخاب ها برای آن دسته از افرادی که هم خواستار 5g هستند و هم میخواهند پول کمتری برای آن خرج کنند از امکانات این گوشی میتوان به باتری قدرتمند دوربین با کیفیت همچنین صفحه نمایش این گوشی 90hz میباشد که میتوان به امکانات بسیار عالی این گوشی افزود.

 


 

One Plus 9

این گوشی با پردازنده قدرتمند باتری مقاوم و دوربین با کیفیت عالی یکی از بهترین های گوشی های آندروید میباشد این گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ میباشد که جزو امکانات عالی این گوشی محسوب میشود .

 


 

Motorola Edge Plus

این گوشی تقریبا همه ی آنچیزی که شما از گوشی آندروید انتظار دارید دارا میباشد این گوشی از پردازنده Snapdragon 865 chipse و همچنین یک باتری بزرگ و با کیفیت و صفحه نمایش OLED  برخوردار میباشد .