مجلات

باسکول

09:10 1400/08/04

باسکول چیست ؟

باسکول وسیله ای است که برای توزین اجسام سنگینی که با تراز قابل وزن کردن نیستند استفاده می شود .

 

باسکول دیجیتال :

باسکول به نوعی ترازو گفته میشود که در ابعاد و اندازه های بزرگتر طراحی و ساخته شده است که مخصوص توزین اجناس در وزن های سنگین تر می باشد.

 

باسکول کامیون :

باسکول کامیون در بسیاری منابع  و  معادن کاربرد دارد و بدون این تجهیزات کنترل مواد مصرفی تولید شده تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

 

باسکول چیست ؟ باسکول کامیون  , باسکول صنعتی  , باسکول فروشگاهی

اپلیکیشن باسکول :

پس از توزین مواد توسط باسکول دیجیتال یکی از نیاز هایی که برای سهولت کار کاربران ضروری میباشد نرم افزاری جهت ارائه ی گزارش کارکرد باسکول دیجیتال می باشد تا با تعاریف اطلاعات اولیه تعیین و تعریف کاربران و سطح دسترسی و شناسایی طرف حساب های مورد نظر به آسانی بتواند ورود و خروج وسایل نقلیه را در آن کنترل و محل های تخلیه بار و نوع دقیق وسایل را با شماره پلاک و کلیه اطلاعات کارت ماشین به راحتی مشخص کند .

 

باسکول صنعتی :

باسکول صنعتی نوعی باسکول است که کارایی آن هم در صنعت و هم در مصارف فروشگاهی یکسان است و معمولا دارای دقت و سرعت بالایی در توزین بوده و اغلب بصورت باسکول دیجیتال هستند ظرفیت این باسکول به نسبت مناسب بوده و عمدتا دارای چاپگر برای ثبت اطلاعات توزین می باشد.

 

باسکول فروشگاهی :

باسکول فروشگاهی درواقع ترازو با ظرفیت بالا همراه با کفه ی توزین بزرگ است باسکول جهت توزین کالاها باحجم زیاد یا ظرفیت بالا مناسب می باشد که در سه حالت باسکول ثابت دیواری متحرک در محیط قابل اجرا می باشد.

 

باسکول جاده ای :

باسکول جاده ای از بزرگترین و صنعتی ترین دستگاه های توزین الکتریک است که برای محاسبه وزن بار در خودرو های سبک و سنگین مانند کامیون ها , تریلرها , خاور ها , واگن های باربری طراحی و تولید شده است .

 

اشکالات باسکول :

باسکول دیجیتال که موارد استفاده آن در فروشگاه ها و کارخانجات می باشد پس از کارکرد طولانی مدت از باسکول ممکن است دستگاه با مشکلاتی مواجه شود که در عملکرد دستگاه موجب بروز مشکلاتی میگردد.